Lepsze drewno " Kariera » Kierownik ds. personalnych (m/f/d)
Kierownik ds. personalnych (m/f/d)
Jako młoda i zorientowana na przyszłość firma oferujemy naszym pracownikom bezpieczne i znajome środowisko pracy z szeroką gamą możliwości rozwoju, godziwą płacą, płaską hierarchią oraz ekscytującym i znaczącym zakresem zadań. Jesteśmy zmotywowanym zespołem, który pracuje na równych zasadach, w zaufaniu i wzajemnym szacunku. Jako menedżer ds. zasobów ludzkich (m/k/d) będziesz wspierać i doradzać naszym menedżerom we wszystkich kwestiach związanych z HR. Twoje codzienne życie składa się z ekscytującej mieszanki pracy operacyjnej i koncepcyjnej HR.
Twoje zadania obejmują:
- Odpowiedzialność za cały proces rekrutacji, od ogłoszenia o pracę po projekt umowy
- Towarzyszenie w podróży pracownika (onboarding, rozwój personelu, offboarding)
- Pierwszy punkt kontaktu (m/f/d) dla pracowników i managerów we wszystkich strategicznych i operacyjnych tematach HR
- Zapewnienie obsługi administracyjnej procesów kadrowych – obejmuje to m.in. przygotowawcze miesięczne rozliczenia płacowe, tworzenie umów o pracę i zmian umów oraz wszelkich zaświadczeń kadrowych
- Niezależne zarządzanie różnymi projektami mającymi na celu (dalszy) rozwój naszych procesów HR
Przynosisz to ze sobą:
- Pomyślnie ukończone studia z naciskiem na zarządzanie zasobami ludzkimi lub porównywalne szkolenia
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w holistycznym wsparciu personelu
- Doświadczenie w pracy z plikami CSV i Excel oraz dobra znajomość DATEV
- dobra znajomość prawa pracy
- Niezależny, zorientowany na rozwiązania i odpowiedzialny sposób pracy
Oferujemy Ci:
- częściowo home office na życzenie
- uczciwa zapłata
- 25% zniżki dla pracowników
- Krótkie procesy decyzyjne z bezpośrednim kontaktem z akcjonariuszami, którzy będą otwarci na wszystkie Twoje pytania
- Jesteśmy firmą stale rozwijającą się. Mamy wiele pomysłów, które wciąż chcemy realizować. W każdej chwili możesz aktywnie uczestniczyć w projektowaniu
Jeśli czujesz się adresowany, prześlij nam swoje kompletne dokumenty.