Środowisko „Koncepcja » Transport neutralny dla klimatu
Żegluga neutralna dla klimatu
Aby zapewnić pozytywny bilans ekologiczny podczas wysyłki naszych towarów, cała nasza logistyka jest neutralna klimatycznie. W pełni rekompensujemy CO2 emitowane podczas transportu z Ameryki Łacińskiej do naszych klientów.
Neutralny pod względem emisji CO2 i pozytywny dla klimatu
Rekompensujemy każdy gram CO2 emitowany podczas transportu naszego drewna statkiem, pociągiem lub ciężarówką Projekty ponownego zalesiania na całym świecie. W ten sposób zapewniamy, że pozytywny bilans ekologiczny, który osiągamy poprzez promowanie zrównoważonego leśnictwa, nie będzie wspierany również przez logistykę.
Droga do drewna
Las
W ramach naszej zrównoważonej gospodarki leśnej pierwotnej nie można wycinać żadnych ścieżek dla transportu. Ścięte drzewo jest zatem transportowane z lasu istniejącymi ścieżkami i rzekami.
Tartak
Pień drzewa jest najpierw cięty na tarcicę w tartaku, następnie technicznie suszony i strugany do ostatecznego formatu. Po kontroli jakości towar ładowany jest do zagranicznego kontenera i transportowany ciężarówką do portu.
Statek
Drewno rozpoczyna teraz swoją podróż przez oceany na kontenerowcu. Nasze drewno azjatyckie przepływa głównie przez Kanał Sueski, natomiast drewno peruwiańskie i boliwijskie przez Kanał Panamski.
Nasz magazyn
Gdy statek rozładuje swoje towary w porcie w Rotterdamie, zwykle udaje się drogą reńską, a później ciężarówką do naszego magazynu w Drolshagen koło Olpe. Tutaj ponownie sprawdzana jest jakość, a drewno jest pakowane do transportu do naszych klientów.
Nasz zrównoważony rozwój
Pojęcie
Zrównoważone leśnictwo
uczciwa produkcja
Żegluga neutralna dla klimatu
Sprzedaż bezpośrednia
projektów
Ponowne zalesianie w Kenii
Ponowne zalesianie w Indonezji
Ponowne zalesianie w Brazylii
Ponowne zalesianie w regionie Amazonii
Ochrona wybrzeża w Boliwii
Rdzenne prawa własności
Agroleśnictwo w Indonezji
Ponowne zalesianie w Kolumbii
Ponowne zalesianie w Andach
Ponowne zalesianie w Boliwii
Pochodzenie
Boliwia
Brazylia
Indonezja
Peru
Wietnam